Ügyfélszolgálat: 06/70-6242-878 | E-mail: info@kreativ-fajatek.hu

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

A jelent ÁSZF tartalmazza a Kreatív Fajáték webáruházban (továbbiakban Webáruház) történő vásárlás jogi feltételeit, valamint a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szerinti tájékoztatásokat a szerződés létrejöttéről, teljesítéséről, a szerződéstől történő elállásról, felmondásról, továbbá a vevőt megillető kellékszavatosságról, termékszavatosságról, jótállásról, ezek érvényesítésének szabályairól.

Webáruház címe: http://kreativ-fajatek.hu

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai a következők:

Webáruház üzemeltetője: Halász Tibor ev.

Székhely: 3300 Eger, Bocskai István utca 2.

Telefonszám: 06/209-162-765

E-mail cím: info@kreativ-fajatek.hu

Bankszámlaszám: Unicredit Bank 10918001-00000037- 96430006

Adószám: 62485519-2-30

EU adószám: HU62485519

Vállalkozói igazolvány nyilvántartási száma: 1733542

Vállalkozói igazolvány száma: ES-558268

Sorszáma: VA-219323

Adatkezelési nyilvántartási szám: 02523-0001

Szerződés nyelve: magyar, melyet a Szolgáltató nem iktat.

Vállalkozói igazolványt kiállító hatóság:

Eger Önkormányzat, Dr. Estefán Géza jegyző

Elérhetősége: 3300 Eger, Dobó tér 2. Telefonszám: 06 36 / 523-700

Webáruház tárhely szolgáltatója: 23VNet Számítástechnikai és Internet Szolgáltató Kft. (Székhely: 1094 Budapest, Liliom u. 24-26. Weboldal: hostit.hu)

 

Ügyfélszolgálat / Áruház adatai:

Cím: 3300 Eger, Iparos u. 3.

Telefonszám: 06/209-162-765 vagy 06/70-6242-878 (mindkettő normál díjszabású)

E-mail cím: info@kreativ-fajatek.hu

Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása:

Ha a Felhasználó a Webáruház szolgáltatásait igénybe szeretné venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF-et. A megrendelés véglegesítése előtt, „Az Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszem és elfogadom.” jelölőnégyzet kiválasztásával tehet meg. Amennyiben a felhasználó elfogadja jelen ÁSZF-et, úgy beleegyezését adja, hogy az adatait, az Adatkezelési Törvénynek megfelelően felhasználjuk a megrendelés teljesítéséhez, továbbá a csomag kézbesítéséhez szükséges adatokat átadhassuk a szerződött futárszolgálatunknak, amely szintén az Adatkezelési Törvénynek megfelelő kezeli az adatait a Felhasználónak.

A felhasználó a jelen ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor a Webáruház által nyújtott szolgáltatásokat nem veheti igénybe, nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései

A rendelését a http://kreativ-fajatek.hu weboldalon adhatja le a Felhasználó.

A vásárlás menete:

  1. helyezze a kosarába a kiválasztott játékot.
  2. A fejlécben lévő kosár ikonra kattintva megtekintheti a megrendelt termékeit, a szállítási opciókat kiválaszthatja, majd a Tovább a pénztárhoz gombot megnyomva eljuthat a pénztárhoz, ahol meg lehet adni a nevet, címet, szállítási és fizetési módot ki lehet választani. Nem szükséges regisztrálni a webáruházban,
  3. A Pénztárban kell megadni a számlázási és/vagy szállítási nevet, címet, az értesítési email címet és telefonszámot, illetve megjegyzést adhat a rendeléshez. Láthatja a megrendelt termékeket, kiválaszthatja a szállítási módot, a fizetési módot, illetve el kell fogadni ezen ÁSZF-et.

A webáruházban megjelenő termék lista oldalon a kosár ikonra kattintva, vagy egy adott termék lapján lévő Kosárba rakom ikonra kattintva tudja a terméket a kosárba tenni. 

A megrendelés során a következő adatokat fogjuk elkérni:

  • Keresztnév
  • Vezetéknév
  • Cégnév ( amennyiben cég nevére kéri a számlát. Természetesen ebben az esetben a számlán a Vevő részben csak a cégnevet fogjuk feltüntetni. A Cégnév mezőt nem szükséges kitölteni.)
  • Ország
  • Utca (utca, házszám)
  • Város
  • Irányítószám
  • Telefonszám: FONTOS MEZŐ! Nagyon fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg, amin a Futárszolgálat munkaidőben 08:00 – 17:00 között lehetőség szerint el tudja érni megrendelőt. Illetve amennyiben FoxPost csomagautomatába kérte a csomagot a nyitó kódot SMS-ben fogja megkapni!
  • E-mail cím: Amennyiben regisztrálni kíván webáruházunkban, akkor az e-mail címe lesz a felhasználóneve. Ez is fontos mező, mert a megrendelés visszaigazolást erre az email címre fogjuk küldeni.
  • Fiók létrehozás: ha bepipálja, akkor regisztrálni tud a webáruházba. Később a bejelentkező nevével és jelszavával be tud jelentkezni a webáruházba, így pl. a szállítási címet nem kell minden esetben megadni. A regisztráció nem kötelező.
  • Az Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszem és elfogadom: A webáruházban való regisztráció a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásához kötött. Amennyiben elfogadja az ÁSZF-et, úgy a jelölő nézetet jelölje be, amennyiben nem fogadja el az ÁSZF-et, úgy nem regisztrálhat a webáruházban.

Amennyiben rendelkezik kedvezmény kuponnal, akkor a pénztár oldal tetején lévő Van kuponod? Kattints ide a kód megadásához -ra kattintva meg tudja adni a kedvezmény kupon kódját.

Tájékoztatjuk az felhasználót, hogy a regisztráció még nem keletkeztet rendelési kötelezettséget. A felhasználó által megadott adatokat a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeljük, kizárólag a felhasználó által leadott rendelés teljesítése végett kezeljük és tároljuk mindaddig, amíg a felhasználó a Kreatív Fajáték Webáruházban történő regisztrációját nem törli. A törlést e-mailben jelezze ügyfélszolgálatunknak. Miután az törlésre vonatkozó igény e-mailben megérkezik, úgy haladéktalanul töröljük a Felhasználó regisztrációját és ezzel együtt a felhasználó adatait.

 

A felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával önkéntes, tájékoztatáson alapuló és kifejezett hozzájárulását adja, hogy a Szolgáltató az felhasználó által a regisztráció és a megrendelések leadása során a megadott adatokat az ügyfél regisztrációjának törléséig kezelje, és azokat tárolja.

 

A Szolgáltató tájékoztatja az ügyfelet, hogy a teljesített megrendelések után külön e-mailben ad tájékoztatást a felhasználónak a vásárlásokért járó hűségpontokért, továbbá a termék értékelések után járó hűségpontokért. Amennyiben ezeket az E-maileket nem kívánja megkapni, kérjük, tájékoztassa erről ügyfélszolgálatunkat e-mailben és a továbbiakban a Szolgáltató nem fog semmilyen E-mailt küldeni a megrendelés és annak teljesítéséhez feltétlen szükséges E-maileken kívül.

Vásárlás:

Amennyiben egy termékre rákattint, megjelenik a termék adatlapja. A termék adatlapján megtalálja a termék pontos megnevezését, cikkszámát, illetve minden olyan adatot, ami segítheti a Felhasználót abban, hogy az neki megfelelő terméket kiválassza. Természetesen, ha további információra van szükséges Felhasználónak / Vásárlónak, akkor nyugodtan keresse fel ügyfélszolgálatunkat a fenti elérhetőségek egyikén. Törekedünk arra, hogy a webáruházban kapható minden termék olyan adatát feltüntessük, ami elősegíti a vásárlást.

A termék adatlapján, illetve a egész weblapon feltüntetett árak bruttó árak és tartalmazzak az adott termékre hatályosan vonatkozó ÁFA-t.

 

Amennyiben egy terméket szeretne a kosarába rakni -ez még nem keletkeztet rendelési kötelezettséget-, akkor azt a termék adatlapján megteheti a Kosárba rakom gomb megnyomásával. A Kosárba rakom gomb előtti mennyiség mezőben megváltoztathatja, hogy hány db terméket szeretne a kosarába helyezni.

 

Amennyiben a Kosárba rakom gombot megnyomta, akkor a termék bekerül a Felhasználó kosarába, amit megtekinthet azonnal a weblap jobb felső részében látható Kosár ikonra kattintva. Itt láthatóak a kosárban elhelyezett termékek, azok mennyisége, áraik (nettó, ÁFA, Bruttó), illetve itt már pontosan láthatja, hogy milyen kiszállítási díjat számítunk fel kiszállításkor. A kiszállítási díj változhat további termékek kosárba helyezésekor, illetve akkor is, ha pl. másik szállítási módot választ ki, pl. személyes átvétel. Ezt a megrendelés során tudja megváltoztatni.

A kosárból kivehet terméket, ha a Kosár blokkban, a termék neve mellett látható piros X jelre kattint, vagy ugyan ezt megteheti, ha Kosár összesítőn, szintén a termék neve mellett lévő Kuka ikonra kattint.

Termékek a kosárból törölni csak a Kosár nézetben lehetséges.

Amennyiben már a kosarába helyezte a termékeket és szeretné leadni rendelését, úgy kattintson a Pénztár alján található Megrendelés elküldése gombra!

A Webáruházban feltüntetett árak Bruttó árak és tartalmazzák az adott termékre vonatkozó Általános Forgalmi Adót (ÁFA). A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig érvényesek. A raktárkészlet gyorsan változik, ezért ritkán előfordulhat, hogy az adott terméből, ami kosárba rakható, nincsen raktáron. Ebben az esetben a Szolgáltató nem vállal felelősséget, azonban amennyiben ez előfordul a Szolgáltató haladéktalanul jelzi ezt a Felhasználó felé.

A Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben, továbbá a Felhasználónak szereplő adatok alapján köteles a megrendelt termékeket a Felhasználó szállítási címre eljuttatni, vagy személyesen átadni.

A megrendelés menete

  1. Helyezze a terméket a kosarába a termék képe alatt található kosár ikonnal, vagy pedig a termék nézetben a Kosárba rakom gomb segítségével.
  2. A fejlécben a jobb felső sarokban található Kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosarát. A kosárban láthatja a termékeket, amiket a kosárba rakott, azokat ki tudja törölni a kosarából. Kiválaszthatja a szállítási módot.
  3. A Pénztár menüpontot kiválasztva megadhatja a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat, számlázási, szállítási címet, neve, megjegyzést adhat a rendeléséhez, ami segíti a futárt pl. 5.-ös kapucsengő, vagy a Bartók Béla utca felől közelítse meg a futár a címet. Meg kell adnia a telefonszámot, amin a futár el tudja érni kiszállításkor, illetve FoxPost csomagautomatába történő szállítás esetén az automata nyitó kódot SMS-ben fogja megkapni, illetve az e-mail címet, amire a megrendelés visszaigazolást el tudjuk küldeni a vásárlónak. Amennyiben szeretne később is vásárolni, pipálja be a Fiók létrehozása pipát a Telefonszám és E-mail cím mezők alatt.
  4. Válassza ki a szállítási és fizetési módokat. A mindenkor aktuális szállítási és fizetési módokat a weboldalunkon itt tudja megtekinteni.
  5. El kell fogadni a jelen Általános Szerződési Feltételeket az Elolvastam és elfogadom az általános szerződési feltételeket* pipát.
  6. A rendelést véglegesíteni a Megrendelés elküldés gomb segítségével tudja megtenni.

Fontos, hogy az ÁSZF elfogadásával, a megrendelés véglegesítésével és a Szolgáltató E-mail általi megrendelés visszaigazolásával a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik a Szolgáltató felé.

 

  1. Az adásvételi szerződés létrejötte

 

    1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain keresztül és a Szolgáltató a megrendelést E-mailben visszaigazolja, akkor adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó (Vásárló) és a Szolgáltató között. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

 

    1. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 

    1. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja a Felhasználó számára és a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető a Fiókom menüpontban. Az így létrejött szerződések tartalmát a Felhasználó elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. A megrendelésre vonatkozó Szolgáltató által küldött megrendelés visszaigazolás a Szolgáltató és a Felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, mely megfelel a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti visszaigazolásnak.

 

    1. A Felhasználó a megrendeléseket Webáruház online felületén keresztül tudja leadni. Az így leadott megrendeléseket csak akkor tudja a Szolgáltató elfogadni és teljesíteni, ha a regisztráció és a vásárlás közben megadható adatokat pontosan adja meg. Ennek elmulasztása esetén, illetve a webáruház használata közben felmerült technikai problémákért a Szolgáltató nem vállalja a felelősséget.

 

    1. Az adatbeviteli hibák kijavítására van lehetőség. Ezt egyrészt a Felhasználó saját adatainak megtekintésénél, amennyiben bejelentkezett a Webáruházba, akkor a fejlécben található „A fiókom” menüponton belül tudja módosítani. Amennyiben a megrendelés véglegesítése után a Felhasználó adatbeviteli hibát észlel, kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

  

  1. Szállítási módok

A webáruházban megvásárolt termékeket szerződött futárszolgálattal, a GLS-el kézbesíttetjük. Amennyiben a megrendelt termékek raktárkészleten vannak, a csomagot legkésőbb a rendelést követő 2. munkanapon átadjuk a Futárszolgálatnak, aki várhatóan a következő munkanapon kézbesíti a csomagot.

Amennyiben a megrendelésben nincs raktárkészleten egyik termék sem, vagy van olyan termék, ami jelenleg nincs raktárkészleten, akkor a Szolgáltató egyeztet a felhasználóval, a várható kiszállítási idővel kapcsolatban.

 A futárszolgálat 40 kg-ig szállítja ki a csomagot. Amennyiben a megrendelt termékek súlya meghaladja a 40 kg-ot, úgy a szállítási díjjal kapcsolatban a Szolgáltató egyeztet a Felhasználóval.

 A várható szállítási idő, kb. 2 – 4 munkanap, kivéve ha a megrendelt termék nincs raktárkészleten, vagy ha a csomag kiszállítását valamilyen előre nem látható körülmény akadályozza, pl. lerobban a futár autója.

A kiszállítás napján reggel a futárszolgálat küld a felhasználónak egy e-mailt, amiben közli, hogy aznap kiszállítja a csomagot. Ebben az e-mailbe benne lesz a futárszolgálat telefonszáma. Azt fontos tudni, hogy a futár munkaidőben 08:00 – 17:00 között kézbesít, de a kézbesítés pontos időpontját előre nem lehet tudni. Azt javasoljuk, hogy olyan szállítási címre kérje a csomagot, ahol munkaidőben át tudja venni valaki a csomagot. Továbbá nagyon fontos, hogy a megrendeléskor olyan mobilszámot adjon meg, ami elérhető, mert a futár esetenként telefonálhat, ha pl. nem találja a megadott címen a címzettet. A megrendeléskor lehetősége van a megjegyzés rovatba beleírni a kézbesítés megkönnyítésére szolgáló megjegyzéseket, mint pl. az XY. Utca felől kell a címet megközelíteni, vagy hogy a kézbesítés helyén XY személyt kell keresni, vagy pl. a X. kapucsengőt kell megnyomni.

A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kíséreli meg a kézbesítést. Amennyiben a kétszeri kézbesítési kísérlet után sem tudja a futárszolgálat elérni a megrendelőt (átadni a csomagot), abban az esetben visszaszállítja a csomagot a Szolgáltató címére.

Amennyiben a Felhasználó hibájából – pl. olyan kézbesítési címet ad meg, amely nehezíti, vagy megakadályozza a kézbesítést – a futárszolgálat a Szolgáltatónak visszaküldi a csomagot, akkor abban az esetben a csomag újraküldése,

  • utánvét esetén: csak a megrendelés teljes vételárának és az újbóli kiszállítási díj előreutalásának megtörténte után történik meg.
  • előreutalás esetén: amennyiben a csomagot előreutalással fizették ki, akkor az ismételt kézbesítés csak az ismételt kiszállítási díj előreutalása esetén történik meg.

 

Ezért kérjük a Felhasználót, hogy a Megrendelés véglegesítése előtt, ellenőrizze a kézbesítési adatokat.

Amennyiben kiszállításkor sérülést lát a csomagon, ami vélhetően a csomagban lévő termékek sérülését feltételezi, kérjük, vegyen fel jegyzőkönyvet a Futárral és ne vegye át a csomagot. Amennyiben ilyen sérülést tapasztalnak, kérjük, vegyék fel a kapcsolatot haladéktalanul Ügyfélszolgálatunkkal.

A szállítási feltételek változtatási jogát fenntartjuk, a mindenkor aktuális szállítási és fizetési információkat a weboldalunkról tudja innen letölteni.

  1. Milyen fizetési módok közül választhat

 

  1. Fizetés utánvéttel

Utánvétes fizetési mód esetén a futárnak kell fizetni a csomag átvételekor. Amennyiben sürgős a csomag, akkor azt javasoljuk, hogy az utánvétes fizetési módot válassza ki.

 

  1. Fizetés előreutalással

Előreutalásos fizetési mód választása esetén a megrendelés visszaigazolásban meg fogja kapni azt a bankszámlaszámot, amire várjuk a megrendelésének teljes ellenértékét. Kérjük, hogy utaláskor a közlemény rovatba tüntesse fel a megrendelés kódját, vagy azonosítóját a könnyebb beazonosítás érdekében. A megrendelés ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírását követő munkanapon adjuk át a csomagot a futárszolgálatnak, kivéve, ha a megrendelt termékek nincsenek raktárkészleten. Ebben az esetben Ügyfélszolgálatunk haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót.

 

Előreutalás és utánvétes fizetési mód esetén is az elfogadott valutanem Forint.

 

Banki előreutalás esetén postai, illetve banki készpénz befizetést nem tudunk fogadni a bankszámlánkra!

 

  1. Elállási és felmondási jog

 

A Felhasználó a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelt alapján, 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

 

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Ha a Felhasználó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni írásban postán, az alábbi postai címre: Halász Tibor / Kreatív Puzzle H-3300 Eger, Bocskai István utca 2. vagy elektronikus úton a info@kreativ-fajatek.hu e-mail címre. A Felhasználó internetes oldalunkon is letöltheti [http://kreativ-fajatek.hu/elallasi-felmondasi-nyilatkozat-minta.pdf], kitöltheti az elállási/felmondási nyilatkozat-mintát vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatát. Ha a Felhasználó emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.

 

A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

 

Ha a Felhasználó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Felhasználó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

 

A Felhasználó köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Felhasználó viseli.

 

Amennyiben a Felhasználó eláll ettől a szerződéstől, szeretnénk kérni, hogy a terméket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, minden alkatrészével együtt küldje vissza, mivel amennyiben a termékben minőségi és/vagy használati hiba nincs, azt szeretnénk továbbértékesíteni.

 

A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási / Felmondási mintatájékoztatónkat letöltheti weboldalunkról is, innen: http://kreativpuzzle.hu/elallasi-felmondasi-tajekoztato.pdf

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

A szavatossági igény érvényesítéséhez eredeti számla, vagy számla másolat szükséges.

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Kreatív Fajáték Webáruház (Halász Tibor ev.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Kreatív Puzzle Játék Webáruház (Halász Tibor ev.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti

JÓTÁLLÁS

A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A vállalkozás az 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  előírásainak megfelelő jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem feltétele a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Panaszkezelés

A panaszkezeléssel kapcsolatos elérhetőségek megegyeznek az Ügyfélszolgálat elészrevehetőségével.

A vásárló panaszát szóban, vagy írásban (postai vagy elektronikus úton) jelentheti be Ügyfélszolgálatunkon.

Amennyiben szóban, telefonon jelenti be a Felhasználó a hibát, azt megpróbáljuk azonnal orvosolni, megoldani. Amennyiben a panasz kezelésével a Felhasználó nem ért egyet, akkor haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel a panaszról, és annak másolatát a Felhasználónak haladéktalanul átadja.

Telefonon és írásban tett panasz esetén jogszabály, törvény eltérő rendelkezése hiányában 30 napon belül írásban válaszol. A válaszhoz csatolja a Felhasználó a panaszkezeléskor felvett jegyzőkönyv másolatát is. Amennyiben a panaszt a Szolgáltató elutasítja, abban az esetben a Felhasználónak jogorvoslati lehetősége van. Ebben az esetben a Fogyasztó fordulhat a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez (Heves Megyei Békéltető Testület Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15. Telefonszám: 06-36- 429-612 Fax: 06-36-323-615 E-mail:hkik@hkik.hu) A válasz másolati példányát 5 évig köteles a Szolgáltató megőrizni, és az ellenőrző hatóságnak ezt kérés esetén bemutatni. A Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben előírt adatokat tartalmazza Szolgáltató által felvett jegyzőkönyv.

A fogyasztóvédelemről szóló törvényben valamint a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényben foglaltak megsértése esetén az ügyfél jogosult panaszával a fogyasztóvédelmi hatósághoz is fordulni. (Heves Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, Cím: 3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9. Postacím: 3301 Eger, Pf.: 81. Telefonszám: +36 36 515 598 Telefax: +36 36 323 587 E-mail: fogyved_emf_eger@nfh.hu)

Felelősség korlátozása

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webáruházba való külső betörés, behatolás által okozott károkért.

Továbbá nem vállal felelősséget az internet szolgáltató által okozott információtovábbítási hibákért, késedelemért, amik esetlegesen akadályozzák a Webáruházban való vásárlást, a Webáruház használatát.

Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból eredő semmilyen károkért.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett, vagy közvetlen kárért, ami a Webáruházhoz való csatlakozásért, illetve a webáruház megtekintése miatt következik be.

A termékértékelések megírása esetén a Felhasználó tudomásul veszi, hogy a beküldött termékértékeléseket a Szolgáltató, a Felhasználó megkérdezése nélkül törölheti, vagy megjelenítheti. A Felhasználó hozzájárul, hogy a termékértékeléshez írt megjegyzése a Weblapon az adott terméknél megjelenik a felhasználónevének rövidítésével együtt.

A Webáruházban használható termék értékeléseket mindenki saját felelősségre használhatja. A Szolgáltató nem moderálja a hozzászólásokat, azonban a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jogsértő, törvénybe ütköző, érdeksértő hozzászólásokat törölje.

Adatvédelem, adatkezelési tájékoztató

A Szolgáltató célja, hogy teljes mértékben biztosítsa a webáruházba regisztrált Felhasználók adatait. A jelent tájékoztató csak és kizárólag a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház (http://kreativ-fajatek.hu) estén érvényes. A jelen tájékoztató nem vonatkozik bármely harmadik fél által üzemeltetett weblapra, amely akár közvetlen linken elérhető a Szolgáltató weblapjáról.

Kreatív Fajáték Webáruház – Általános Szerződési Feltételek

A Szolgáltató a webáruházban Regisztrált felhasználók személyiségi jogainak védelmét a hatályos jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek betartásával biztosítja. A Webáruházba való személyes adatok megadása önkéntes, és az ÁSZF elfogadásával egyidejűleg hozzájárul.

A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Webáruházban történő regisztráció során megadott személyes adatokat a Szolgáltató kizárólag célhoz kötötten, a megrendelés teljesítéséhez használja fel, illetve a Felhasználó adatait harmadik fél számára a Felhasználó előzetes hozzájárulása nélkül nem adja ki. A Felhasználó tudomásul veszik, hogy a Szolgáltató, a szerződött futárszolgálat részére kizárólag olyan adatokat ad át, melyek elengedhetetlenek a csomagok kézbesítéséhez.

Az adatkezelés célja, hogy a Szolgáltató a Felhasználók megrendeléseit teljesíteni tudja, továbbá ezen adatok segítségével a felhasználói élmény növelése érdekében hírlevelet küldjön.

A Felhasználó hozzájárul, hogy a Szolgáltató a megrendelések teljesítése végett, illetve a Felhasználói kapcsolattartás, hűségpont értesítés, hűségpont aktiválással kapcsolatos értesítés küldjön a Felhasználónak. Amennyiben a Felhasználó nem kíván a megrendelések teljesítése és a vevői kapcsolataratáson kívül e-mail kapni a Szolgáltatótól, akkor azt kérjük jelezze Ügyfélszoláglatunkon.

Amennyiben nem kíván a Felhasználó akciókról, újdonságokról hírlevelet kapni a Szolgáltatótól, akkor azt kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunkon, vagy pedig a Felhasználó a webáruházba való bejelentkezés után, a „Saját adataim megtekintése” / „Személyes információim” menüpont alatt a „Feliratkozás a hírlevélre” jelölőnégyzet kitörlésével ezt megteheti bármikor.

Az adatkezeléssel érintett adatok köre:

  1. Vezetéknév
  2. Keresztnév
  3. E-mail
  4. Jelszó
  5. Cégnév (opcionális)
  6. Cím (utca, házszám)
  7. Irányítószám
  8. Város
  9. Ország
  10. Telefonszám
  11. Adószám (opcionális)

 Az adatkezelés időtartama

 A regisztrációs fiókban megadott adatok a regisztrációtól a Felhasználó által E-mailben kért Regisztrációs fiók törléséig, a vásárlás esetén pedig a számlázási adatok a jogszabályokban rögzített ideig. A Felhasználó kérésére a Felhasználó regisztrációját haladéktalanul töröljük.

A Webáruház helyes működése végett úgynevezett „cookie”-kat („süti” magyarul) helyeznek el a Felhasználó számítógépén. A cookie-kban olyan adatok kerülnek tárolásra, amik beazonosítják a Felhasználót. A cookie-ban soha, semmilyen személyes adat nem kerül tárolásra. A Felhasználó a webáruház használatával elfogadja, hogy a webáruház a számítógépén cookie-t helyezzen el. A cookie használatának tiltása fennakadást okozhat a webáruház működésében.

 Termékértékeléseket

 A Felhasználók termékértékeléseket írhatnak a Webáruházban. Ezek az értékelések növelik a felhasználói élményt, illetve segítik a többi felhasználót, vásárlót a vásárlásban. A Felhasználó által írt értékelések mellet a felhasználó neve megjelenhet, a vezetéknév első kezdőbetűje és a keresztneve formában. Ebben az esetben az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, az adatkezelés időtartama pedig a Felhasználó által megírt értékelés Weboldalon való közzétételétől, a Felhasználó által kezdeményezett törléséig. A Felhasználó kérésére a Felhasználó hozzászólásait haladéktalanul töröljük.

A tárolt adatok helye

A Szolgáltató a Felhasználó adatait a Tárhelyszolgáltató szerverein tárolja, a számlázási adatokat pedig a Szolgáltató telephelyén található számítógépeken. A Felhasználó írásban, e-mailben, postai úton tájékoztatást kérhet személyes adatainak kezeléséről, az adatokat kezelő személyekről, az adatfeldolgozás, adattovábbítás részleteiről. A Felhasználó kérheti személyes adatainak módosítását, törlését, kivéve a jogszabályban előírt adatokét.A

A Szolgáltató minden megtesz a Felhasználók adatainak a védelme érdekében. Harmadik fél számára az adatokat nem teszi elérhetővé, kivéve, ha az adatok átadását jogszabály, vagy hatósági, bírósági végzés nem írja elő.

A Szolgáltató adatkezelésével kapcsolatos panasszal élhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál ( Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22c, Magyarország, Telefon: +36 (1) 391-1400)

Magatartási kódex

A webáruházat működtető vállalkozás a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel nem rendelkezik, de a jogszabályban meghatározott tilalmakat a magatartási kódex aláírása hiányában is vállalja betartani.

Jogszabályok:

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló törvény: 19/2014. (IV. 29.) NGM
A rendelet itt tekinthető meg:http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=168978.263277

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló kormányrendelet, az elállás, felmondási jog gyakorlására vonatkozó rendelet: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

A rendelet itt tekinthető meg:

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043Hibás teljesítéssel, a hibás teljesítés általános szabályaival, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás: 2013. évi V. törvény
A törvény teljes szövegét megtekintheti ezen a linket: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=159096.239298

 

Az Általános Szerződési Feltételek PDF formátumban letölthetőek innen.

Érvényes: 2021.01.01